Tuesday 13 December 2011

All About Miszxiera...

Assalamualaikum w.b.t...
Haha, entry kali ni aku nak la story sikit pasal diri aku..
Aku ni hanye orang biase jew..
Takde yang special pun pasal diri aku pun..tapi aku tetap nak story gak..huhu
Nama penuh aku Nor Azira tapi orang biase panggil aku 'zira'..
Tapi kalau kat rumah family panggil name aku laen..(xmau mention kat sini...)(^__^)
Umur aku baru jew masuk 18 tahun sebab baru jew bufday bulan 11 hari tu..hehe
Aku sekarang ni still lagi belajar dekat UITM ARAU PERLIS..dah semester ke 2..
Ambik course INFORMATION ACCOUNTING SYSTEM @ SISTEM MAKLUMAT PERAKAUNAN...
Actually, aku minat more on pure accounting..tapi dah rezeki aku dapat ni nak wat macamanakan..
Tapi aku takut gak la sebab ramai yang cakap course aku ni lagi susah dari pure akaun...!
Memang rase cuak gak la...erm, semester pertama memang aku main2..
Rasa menyesal gak la, tapi tak boleh nak wat pape dah..aku redha jela...
Tak pe, semester 2 ni wat yang terbaek zira!
So far duduk kat arau ni, boleh la..lebih kurang macam kat Teluk Intan jew..huhu
Tapi kat sini yang tak bestnye sebab tak de cinema...=.=
Memang agak bosan la kepada penggemar2 movie kat sini..
Aku tak kesah sangat pun sebab aku bukan selalu tengok wayang pun..hehe
Tapi kebiasaannye kalau student kat sini nak tgok movie, dorang selalu p Alor Setar @ Jitra..
Aku selalu la jugak pegi Alor Setar..tp untuk sem lepas jela..sem ni belum sempat nak pegi..
Lagipun dengan sape la aku nak pegi, kawan baik aku dah keluar u sebab nak masuk SPA..
So aku sorang jela kat sini, actually bukan sorang tapi ade ade lagi member tapi itulah,
bukan senang nak cari member time susah dan senang ni kan..
Time susah datang kat kite..time kite senang wat xpeduli jew..kadang2 tu terasa hati juga lah..
Tapi tak pela, aku tak kesah..kawan boleh di cari..
Tapi.......aku sedih sangat bile kawan yang sangat2 baik kat sini, her name is Weda..
Seriously, aku terase sangat bile die takde ni..die la member baik yang penah aku ade..
Bile aku susah, die tolong, bile aku susah, die pulak tolong....
But dah tu pilihan hidup die, aku hope la yang terbaik untuk die.....
Ilysm WEDA!!













No comments:

Post a Comment