Saturday, 21 April 2012

KENYATAAN ITU MENYAKITKAN

hari ni semua benda aku buat rasa tak kena.
patutnya tadi aku happy sebab dapat keluar.
tapi rasa berat je aku nak keluar tadi.
sampaikan aku rasa aku keluar tadi pakaian aku selekeh.
dengan nak pakai eyeliner pun kena amik masa.
aduhh. tapi tadi aku ingat setakat tu je masalah aku tapi masalh datang menimpa2 aku tanpa belas kasihan langsung!
kenyataan itu memang benar2 menyakitkan aku.
nasib aje aku tahan diri aku dari nangis.
ya allah! aku terluka sangat dengan 2 kenyataan yang aku terpaksa hadapi hari ini!
kenapa aku yang kena rasa semua benda ni?
kenapa mesti aku?
aku dah penat laa.
sampai bila aku kena hadapi semua ni??

#aku tak boleh dengar lagu ni SERIOUSLY!


CINTA DAN BENCI

Bagaimana cara membuatmu bahagia
Nyaris ku menyerah jalani semua
Tlah berbagai kata ku ungkap percuma
Agar kau percaya cintaku berharga

Tak kuat ku menahanmu, mempertahan cintaku
Namun kau begitu saja, tak pernah merindu

Sungguh aku tak bisa, sampai kapan pun tak bisa
Membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
Sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
Memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

Apa kau mengerti ku sedih sendiri
Tanpa ada kamu ku merasa sepi

Tlah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu
Setengah hati mencinta, ku sakit karenamu


#apa pun yang aku boleh cakap yang BAHAGIA tu bukan untuk aku =((((#

No comments:

Post a Comment