Monday 14 May 2012

13 MEI 2012

Ehem, ada apa dengan tarikh "13 Mei 2012" ni??
Hari dimana aku rasa happy sangat sebab orang tu sudi ajak aku keluar.
Actually terkejut jugak sebab dah nak tido dah letih lepas balik
dari Kuala Lumpur.
Then dapat pulak mesej dari orang tu.
So esoknya jadi jugak la keluar.
Just tengok wayang and keluar makan dengan orang tu.
Terima kasih sebab belanja saya tau awak ^__^
Banyak jugak awak kena keluar duit.
Tape lah lain kali saya pulak belanja awak kay??
Hmm, awak tau lepas jumpa awak buatkan saya bertambah rindu kat awak tau tak. huhu
Nak tau tak, mama saya cakap yang awak ni "hensem, boleh tahan orangnya"
Amboii mama, dah berkenan ke hape?? hehe
Tapi anak mama ni dah lama berkenan dengan orang dekat sana tu :)
And dia pun dah tahu pun sebenarnya.
Just nak awak tahu, saya rasa saya nak tunggu awak.

*saya.princess.dia.prince.saya*





No comments:

Post a Comment