Tuesday 15 May 2012

My Anak-anak Sedara

Haiip. Just nak perkenalkan anak2 sedara saya.
Lets see it!










Let me introduce my first anak sedara.
His name is Azri Hanif.
Yang kat belakang tu adik2 dia.
Azrul Hafiq and Azriana Farisha.
Anak kakak aku and now stay kat Singapore.








Yang ni pulak anak sedra yang ke empat, lima dan enam
Anak abang no. 2.
Batrisyia Hezriana and Haziqah Maisarah.
And si budak gemuk ni adik dorang.
Danish Hezri.
Stay kat Kuala Lumpur.









Actually dia ade kakak but tade picture pulekk.
Maaf la ye. hoho
Tapi if dah de picture, i will introduce to all kay.
Oke yang ni her name Hurin Zafirah Batrisyia.
Yang kakak dia pula, Hurin Hannani Bazilah. (tade gambar)
Stay kat Kuching Sarawak.
Oke zira sangat la jealous dengan rambut budak Fira ni sebab natural perang.
Huhh! jealous sungguh saya! hoho.




And as conclusion, aku ada 8 orang anak sedara yang nakal2. hoho
And sori sebab kebanyakkan picture2 di atas ni picture yang lama.
Tak berkesempatan nak capture yang baru sebab masing2kan jauh.
                            ^________________^


*saya.princess.dia.prince.saya*


No comments:

Post a Comment