Wednesday 8 February 2012

DiNnEr FaKuLtI PeRaKaUnAn sEm 2

aSSaLaMuAlAiKum...
bertemu lagi kita di entry saya yang kali ini bertajuk "dinner"...
Haha, pada 6 Februari 2012, diadakan dinner untuk fakulti akaun..
Mula2 tu teringin nak pegi sebab cam syok je pergi dinner ni
tapi bile dengar budak2 part 2 ade limit, terus jadi malas nak pergi..
tapi dah last2 tu dapat tau yang tak dikenakan limit, teringin pulak nak pergi tapi ramai yang cam taknak pergi jew..
so aku malas la nak pergi..
tapi dela classmate ni ajak aku and wani pergi so aku pun setuju jela sebab yela, bile lagi nak have fun ngan classmate kan..so felt excited plak time tu..
so, aku pun ajak la wani skali pergi dinner sebab sem lepas dia tak pergi..
baju dinner aku pun just pkai baju lame jew tapi try jew padankan ngan kain..
so kira cantik gak la baju tu..
and credits to cik ain amirah yang berjaya make up kan aku..hihi
dinner ni start kul 8.30, so kitorang pergi around 8 kot..
dah sampai kat sana nampak la classmate ni, ingatkan nak la pelawa aku n wani duk satu meja dengan diorang tapi cam haaarraaaaaammmmm jew la...
nampak kitorang cam buat2 tak kenal je kot...
perrrggghh! memang sakit hati betul la kan...
so aku and wani duduk jela dengan budak2 group D..
de sorang je classmate yang still tegur kitorang, yang lain tu cam hampeh jew kot...
so baru aku tau perangai sebenar dorang tu camne..
tau la dah cantik siao bermake up lagi kan..
semua pandai2 tak macam aku ni kan...
KORANG TAK PAYAH NAK BAJET SANGAT LA KAN......
tapi aku tak kisah pun camne korang wat kat aku and wani..
kitorang tak hadap sangat pun la.....
tu la, dont judge a book by its cover...
time tangkap gambar je yang best, tu pun best sebab aku de kamera sendiri
so aku tangkap gambar berdua jela dengan die plus ngan budak2 laki skali...
nak harap bergambar dengan classmate tu, memang tak la kan...
aku pun tak hingin laaa......
so leh la tengok gambar2 time dinner.....





No comments:

Post a Comment