Sunday 26 February 2012

WEEKENDS....

kalau la tiap2 hari kat sini ade pasar memang aku duk melantak je makan tanpa perlu berfikir banyak menyumbangkan rezeki kepada pakcik2 dan makcik2 yang jual kat pasar tu..haha
kat sini kalau ade je pape event mesti akan ade wat pasar yang duk jual macam2 jenis makanan..
dengan nasi muhibbah, char kuey tiow, kuey tiow goreng, jagung bakar mayonis, yong tau fu, laksa and macam2 lagi la yang ade jual kat pasar tu..
kalau de je pasar tu confirm 1 ari tu mau habis RM10 ringgit kot!!
Gile la aku ni, melantak macam hari esok tu takde..hihihihi^^
untuk minggu ni bape kali tah aku amik duit kat bank tu..
bayar duit gambar, tiket bas, kuarkan duit makan, and terbaru aku beli cermin mata baru!
Tengah ade offerkan, aku beli jew la..
lagipun mata aku ni tak bape nak betul, spec lame pun tak bape elok dah maybe sebab power naik kot..
insyallah, kalau dh dapat spec tu nanti aku akan pakai jew..huhu
hopes laa..aku bukan taknak pakai spec tapi aku rase bila aku pakai spec cam nampak aku ni budak baik jew..hehe
melalut plak aku ni kan, oke2 kembali pada topik asal..
event yang ade tu dianjurkan oleh Majlis Perwakilan Pelajar..
tapi serius aku cakap yang boring gile event dorang..
1stly bile dengar de wat rumah hantu teringin la nak pegi..
punye la lame aku and ain a.k.a myroomate beratur panjang dari kul 9 lebih sampai la kul 11 baru dapat masuk tu pun kitorang dapat jadi group terakhir yang masuk..
after kitorang memang tak dapat nak masuk sebab abang2 MPP tak bagi dah..
dah lewat dah katenye, maybe sebab Hantu tu dah penat buat kerja kot..
Tak nak wat OVERTIME ke?? hihi
tapi gila tak seram langsung masuk rumah hantu tu..
nampak patung jew, de pocong, kubur je ade asap2 then pompuan menjerit2 dalam tu..
tak de pape langsung..
tapi yang paling lawaknye bile de abang ni "KONONNYA" nak terkejutkan aku siap die pegang kaki aku lagi tu, tapi kesian sebab aku tak terkejut langsung!! haha
die siap tutup muke die sebab malu kot...hehe
kesian abang tuu..tape2, laen kali wat tul2 tau abang hantu..hehe
tapi time aku nak tunggu2 tu nampak la sekumpulan lelaki yang aku kenal, spe lagi kan..
tapi die tak perasan aku punn...sedih!! haha, mengade..
mana nak perasan, tengah sibuk mesej awek la tuu..
untung la ade awek kan....haha
aku jugak la yang sorang2, KFINE!KBYE! (haha, tade kena mengena)
Waaaahhhh!! tetibe tak sabar nak tunggu spec siap!!
Nantikan imej baru saya ye..hehe




No comments:

Post a Comment