Friday 24 February 2012

Hampir Berakhir...

Sedar tak sedar dah nak habis dah semester 2 kat UiTM Arau ni..
So far alhamdulilah la just tinggal lagi 1 jew test..
then tak lama lagi start la final exam..
hopefully sem ni leh la dapat dean list..
AMINNN....
nak cite pasal semester ni, erm boleh la tahan..
tapi sem ni aku lebih concentrate pada study..
sebab sem ni subjek agak susah jugak la..
tapi sem ni aku paling suke subjek AKAUN..
bukannye sebab aku ni "budak akaun" bak kata sir FaizalFarid tapi sebab best laa..
suke sangat dengan cara madam Azura ajar..memang faham la die ajar..
and best gak time akaun bila member2 yang terer akaun tak kedekut ilmu nak ajar aku..
credit to cik Wani and cik Nadiah..=))
subjek yang aku rasa paling susah adalah subjek COMPUTER SOLVING..
kena wat coding segala bagai guna Visual Basic 6.0
memang pening gak la nak buat..
aku ni pun agak lambat sikit dalam computer ni..
dah la 1st paper time final nanti subjek computer ni..
subjek killer tu..
carry mark aku pun cam tak memberangsang jew..
so final ni nak pulun tul2 la..
tak sanggup aku nak repeat lagi subjek ni n tak sanggup nak jumpe sir Farid tu..haha
then subjek economy pun aku tak bpe nak suke sebab kena banyak mengingat..
kena hafal itu, hafal ini..tension jew rasa..
yang lain tu cam bse la.. Statistic and Bel..
tapi sem ni aku tak suke gila masuk kelas bel sebab tak suke ngan lecterur tu..=.=""
haissh, malas la nak kutuk2..tak berkat plak..haha
dah puas cite pasal pelajaran, masuk plak bab hati dan perasaan plak..
erm, for this sem banyak benda yang buat aku tension sebenarnye..
sem ni la gaduh, putus, then ex datang balik..mcam2 la jadi..
erm, malas dah sebenarnye nak fikir..
biar jela kan..
rasanye belum lagi untuk aku sayang kat orang kot...
biarla aku just bercinta dengan pelajaran jew..
if ade orang yang aku suke pun, biar la aku simpan jew lagipun aku taknak mengharap pada yang tak sudi..
just be friend jew sebab aku dapat rase yang die hanya anggap aku kawan jew..
tapi aku tak kisah pun yang penting die ikhlas nak kawan dengan aku..tu pun dah cukup..
thanks sangat ^^
so, taktau lagi next sem camne hope lagi best la kan..^^
pape pun struggle tuk sem ni...jyeaaahhh!!!



No comments:

Post a Comment