Thursday 2 February 2012

SaDnEsS.....

AsSaLaMuAlAiKuM........
Hmm, asal la aku ni tak boleh nak rasa happy??
Kadang2 tu semua orang nampak aku ni happy tapi sebenarnya tak..
Dalam hati aku ni rasa kosong sangat...
Bila aku sorang memang aku rasa lonely yang teramat..
Aku nak happy, aku nak have fun macam orang laen, nape aku tak bole??
And takde sape yang bole nak wat aku rasa happy, not even my friends...
Takde ape yang membahagiakan aku kat sini...
I need to going back home...
Yess, i should focus on my studies, but how i can focused it if my heart are not here???
Hmm, maybe aku camni sebab segala masalah aku kat sini aku pendam sendiri, tak pernah nak cite kat orang laen..
Kadang2 tu aku rasa sampai nak menangis....
I need a place yang bole wat aku muhasabah diri aku sendiri....
Yang bole tenteramkan perasaan aku...
Kalau aku rasa gembira pun, semuanya kejap jew...tak berkekalan lama pun..
I have no bestfriend yang bole aku share semua benda...
Yang bole bagi nasihat, yang boleh aku mintak nasihat....
Aku perlukan someone yang boleh faham aku, i need someone yang boleh happy kan aku for all the time...
Sebab aku bukan sorang yang kuat nak hadapi semua benda ni kat sini........



No comments:

Post a Comment