Thursday 19 January 2012

HaNg OuT...

AsSaLaMuAlAiKuM........


Hari ni, sangat2 la memenatkan..
Kelas start pukul 9 pagi..
1st kelaz STATISTIC, 9-10, 2nd kelaz ECONOMY, 10-12 then kelaz AKAUN, 12-2, last skali kelaz BEL/ B.INGGERIS, 3-5..
Pergh..., memang gap ade sejam jew kot..
Memang la buat aku penat sangat2!!
Tapi kelas bel arini seram nak masuk sebab aku ade presentation gune slide show.
Patutnye group aku ade 3 orang..tapi tinggal aku ngan wani jew sebab zahida balik awal..=.=
So point yang die nak cakap tu terpakse la kitorang brdua amik..aduh, tension..
But, oke la tu..rasenye dah makin better cara kitorang present even kitorang just berdua jew..^^
So, as the conclusion, sir Adi cakap presentation untuk yg second day ni better dari 1st day..
Semuanye smooth jeww..
Alhamdulilah laa..mood die oke plak ari ni..hihi
Actually entry aku kali ni bukannye nak cite pasal ni,
aku sebenarnye nak story pasal semalam, aku, wani and nadia hang out pi KOMPLEKS ARAU @
lebih dikenali oleh student2 UITM sebagai C-MART / CIK MAT..hehe
Actually aku just nak teman wani belikan hadiah untuk bufday ayah die..
Alang2 dah die ajak, aku pun setuju jela lagipun aku memang suke berjalan, so kalau ade sape2 nak ajak aku keluar jalan2 aku tak pernah nak tolak...huhu
Kitorang keluar naik bas uitm pukul 3.30pm,
Aku ternampak keterujaan wani yang dah lama tak naik bas uitm tu..hihi
So, bile dah sampai kat Cmart tu, kitorang pun round2 la dulu kat sane..
1stly pegi mengusya purse2 yang ade kat 1 kedai ni tapi takde yang aku berkenan..
Tak bape nak cantik la kirenye..tengah2 tengok all the things yang ade kat dalam kedai tu, suddenly aku teringat yang aku nak cari tali untuk kad matrik aku then i found it!!!
Hehe, aku bought tali "BaBy mIlO"!! Comel sangat2 tali tu...


CoMeLkAn??? ^^


Next, ktowg pegi la berjalan2 mengusya t-shirt body glove..
Serious! smue cantik2..and harge nye pun cantik la jugakk..hihi
Aku just beli 2 helai t-shirt, nak tmbahkan koleksi jew..hihi
Tapi sempat lagi kitorg snap pic kt eskalator..hihi


Ni LA WaNie^^

wAnIe n nAdIa^^

YaNg bAjU DoMo nI AkU^^

Then, bile dah turun bawah balik, kitorang sempat la lagi tengok perfume yang berlambak kat bahagian bawah Cmart tuu..
Nadia la sibuk sangat nak bile perfume, sampai pening kepala aku cium bau perfume..dah la banyak=.="
Tapi tak pe, new experience! hihi
After thats, aku dah janji ngn dorang nak belanje dorang makan KFC..
Hehe, memang licin la wani punye pinggan tu...
Al maklum la, orang dah belanje, ken ala makan sampai habis kan?? hihihi
Tapi aku tak tau kenape aku baik hati sangat nak belanje dorang..
Tapi tak pe bukan selalu pun kan nak belanje...mood tengah baikk...hihi





No comments:

Post a Comment