Wednesday 18 January 2012

PeNaKuT...=.="

AsSaLaMuAlAiKuM.....
Malam ni terasa nak update blog plak..
Teringin nak share something yang wat aku rase takut bile tengok die..
Benda ni serangga, sudah semestinye SPIDER!!
Hish gile aku tak suke benda alah ney...TaK SuKe! TaK SuKe!
Aku benci gile larh ngan benda nii!
Benda ni selalu la ade kat rumah aku, and place yang die slalu nak duduk mesti kat toilet..
Dah la besar, memang buat aku takut la kan..
Kalau aku nampak jew benda ni ade dalam bilik air aku, aku menjerit lari panggil mak aku suruh halau!
Serious aku takut nak halau die..hish!
Tak tau la nape aku takut ngan die, even spider ni la yang dah tolong NABI MUHAMMAD..
Tapi kalau dah takut nak buat macammana pulak kan..=.="
Kalau spider kecik aku tak takut, just yang besar je yang aku takut..
Plus, bile tengok kaki2 die, then merayap datang kat aku..
AdUsS!! Meremang aku kot, tak sanggup! Mintak ampun la kan...hihi
Meh tengok sikit gambar2 spider nii...
EEEE, seriau mAaAakKkK!!! 
Serious bile tengok gambar2 ni rase nak campak je lappy nii...
AdDdUuUuSSsS!!!










No comments:

Post a Comment