Sunday 22 January 2012

KeNdUrI KaHwiN....

AsSaLaMuALaIkUm WbT...
Hari ahad ni, aku meluangkan masa bersama Ain Amirah yang juga merupakan roommate aku..
Kitorang just nak pegi Cmart jew, and kitorang call la pakcik kete sewa yang terlalu "baik" hati tuu..
Haha, yess..pakcik tu memang sangat la baikknye...
Tadi sebelum pegi Cmart pakcik tu sempat tanye kitorang dah lunch or belum??
Then dengan lajunye Ain menjawab " belum lagi pakcik"
Pakcik tu cakap, langkah kanan la korang..
1stly aku ingat pakcik ni nak belanje lunch sebab aku tak dengar sangat pe yang pakcik ni cakap sebab aku duduk kt seat belakang, Ain duk kat seat depan..
So aku just silent hill jew la kat belakang tuu.hihi
Tapi rupe2 nye, die nak bawak kitorang pi makan kat "kenduri kawin"!!
Bayangkan, 'kenduri kawin'..
Hati aku time tu usah nak cite la kan tersangat la malunyee...
Yela,, baju kitorang tu tak sopan kot...
Pegi kenduri mesti la kena pakai baju kurung / kebaya / yang lebih sesuai...
Ni tak,kitorang hanya pakai baju untuk berjalan je kot...
Gilaaa larh!! Tak pernah lagi terjadii...
Ni 1st time kot, dah la semua orang pandang..
Confirm dalam fikiran dorang, "hish, sape budak2 ni, pakaian tak sopan langsung..."
Adoyai, memang aku n Ain wat muke tebal jela tadi..
Even kalau kenal ngan tuan rumah okey la lagi..
Ni tak kenal sorang punn...=.="
Kitorang cepat2 je makan then blah pegi kat kete pakcik tuh...
Biar la orang nak kate ape, yang penting dapat larikan diri dari menahan muke yang dah tak tau berape ici ketebalan die..hihihi




Beware about this plat number :



No comments:

Post a Comment