Monday 16 January 2012

MaRsHmAlLoW cHoCoLaTe..

AsSaLaMuAlAiKuM.....
Wahh, lame sungguh aku tak update blog aku nii..
Busy ngan TesT, Test, and Test...
Tak sempat la nk menaip naip untuk blog ni..
Ni pun aku sempat la mencari mase yang terluang untuk mengupdate blog aku nii..
Actually aku nak cite yang tiem weekend hari tu, kat area Mushroom a.k.a tempat student lepak
ade wat pasar malam tau..
Banyak la makanan, baju, tudung yang dijual kt sini..
And bila sampai jew kt pasar tu, benda 1st yang wat aku teruja sangat ialah,
MaRsHmAlLoW ChOcOlAtE!!!
Sedap kot bile marsmallow ni bersalut ngan coklat...
Tapi proses yang wat aku suke nak tengok  1st, die salutkan marsmallow tu ngan coklat then celup kt dalam air yang de ais batu..
Then, at last, coklat tu akan beku laa..
So senang la orang yang nak makan tu..
HiHi...jadi jakun pulak aku nii..
Then aku search la tengok image2 MaRsHmAlLoW ChOcOlAtE ni..
After tgok macam2 la image yang sampai aku hampir2 nak terliur..hihi



Domo pun jadi marshmallow ^^

Serious buat aku terliur^^





No comments:

Post a Comment